Concierge Marjan Glasnović in Clef d’Or

Deli novico s tvojimi prijatelji

Predstavljamo vam Marjana Glasnovića, ki opravlja funkcijo Conciergea v hotelu Kempinski Palace Portorož.

 

Pirančan, čigar uniformo krasijo zlati ključki združenja Clef d’Or, neke vrste Michelinovega vodnika v svetu conciergev, svoje delo opravlja s srcem in strastjo. Po tem, ko se je pred leti odločil za pavzo od sveta turizma in je pet let delal kot vodja trgovine, je ugotovil, da delo v turizmu pogreša in da je vanj resnično zaljubljen. Zato se je vrnil v turizem, na pozicijo, ki je mariskdo v Sloveniji ne razume prav dobro.

 

»Conciergeovega delovnega mesta ni mogoče opisati z enim stavkom; zajema vse, na kar pomislite, in še več, skratka vsa dejanja, s katerimi si prizadevajo doseči izjemno zadovoljstvo gostov, a po definiciji se beseda prevaja kot nekakšen skrbnik gostov. Moja naloga je, da se gost počuti dobrodošlega v našem hotelu in da se tukaj ne počuti le kot doma, ampak da se počuti bolje kot doma. To je moja največja prioriteta in vse svoje aktivnosti usmerjam v to, da imam zadovoljne in zveste goste, saj je komunikacija z njimi na visoki ravni in s takšnimi gosti se ustvarja posebna vez. In več kot to ne morem zahtevati,« pojasni Marjan.

 width=

Živimo v svetu, ki je nasičen z italijansko tehnologijo, a Marjan, ki zase pravi, da prihaja iz stare šole in je v tem smislu precej tradicionalističen, poudarja, da ni boljšega načina prejemanja informacij, kot je osebni stik. Dober concierge pozna destinacijo kot svoj dlan, zna prisluhniti gostu in njegovim željam ter bo zato priporočil takšno izkušnjo, v kateri bo gost najbolj užival. »Da, rečeno je, da dr. Google ve vse. Lahko pa vam zagotovim, da ne pozna skritih mest v Portorožu in Istri tako dobro kot jaz,« doda Pirančan.

 

Ogromno je polemike in zanimanja za deljenje »čudnih« zahtev s strani gostov, za katere pa Marjan pravi: »Čudne zahteve ne obstajajo. Obstajajo le tiste, ki jih je nekoliko težje izvesti. Raje jih obravnavam kot bizarne in ne čudne. Kar je zame čudno, je lahko za gosta povsem normalno ali obratno.«

 

Med najljubšimi zahtevami rad omenja romantične prigode; zaroke, posebne priložnosti ali priprave na obletnice. Med drugim je opravil že tudi funkcijo matičarja na poroki dveh tujih gostov, ki sta obljube opravila že v svoji državi, a poroko organizirala v hotelu, sicer pa je vsaka zahteva gosta na svoj način posebna in najljubša, zato si je težko omisliti najljubšo kot najbolj nenavadno, zaključi Concierge.

 width=Oglasno sporočilo.