Dnevi slovenskega turizma v Parku Postojnska jama

Deli novico s tvojimi prijatelji

»Bodimo Feniksi slovenskega turizma!«

 

Park Postojnska jama v teh dneh gosti Dneve slovenskega turizma. Največji gostinsko-turistični dogodek v Sloveniji se po 33 letih znova vrača v Hotel Jama, kjer so bili še nocoj razglašeni posamezniki, ki so svoje življenje posvetili turizmu oz. s svojim delom pomembno zaznamovali leto.

 

»Feniks je bajeslovno bitje, ki vsakih petsto let umre, zato, da vstane iz pepela in s tem življenju prinese svežino in mladost. Prispodoba me spomni na usodo turizma v korona krizi,« je zbrane na Dnevih slovenskega turizma nagovoril gostitelj predsednik upravnega odbora Postojnska jama Marjan Batagelj. »Feniks je zdravil rane z zdravilnimi solzami, na nas pa je, da turizem ozdravimo s svojo vztrajnostjo, inovativnostjo in ljubeznivostjo do gostov.«

 

S svojimi preteklimi izjavami je vero v to, da zmoremo in znamo, že večkrat potrdil tudi predsednik Republike Slovenija Borut Pahor, ki jih je sinoči s svojim obiskom počastil na svečani prireditvi in podelitvi nagrad v Hotelu Jama 4* v Parku Postojnska jama.

 

OD TEKMOVANJA V HITROSTNEM LOMASTENJU ŠPAGETOV DO MICHELLINA

 

Od leta 1988, ko je Postojnska jama zadnjič gostila gostinsko-turistični zbor, se je marsikaj spremenilo. Kriteriji gostinstva so postavljeni precej višje. Hitrostno tekmovanje v uživanju špagetov in valjenju sodčkov piva po glavni mestni cesti so nadomestila sofisticirana kuharska tekmovanja, ki stremijo k Michellinovim zvezdicam. Vrednost hitrostnega tekmovanja v strežbi je spremenilo svoje prioritete. Glavna vrlina – tudi natakarjev gostiteljskega Hotela Jama – je poleg hitrosti že dolgo predvsem oseben in ustrežljiv pristop. Gost je vedno na prvem mestu.

 

Še vedno pa Dnevi slovenskega turizma ohranjajo tradicionalna strokovna tekmovanja, znamenito tekmovanje v pripravi in postrežbi kave ter tekmovanje v mešanju pijač.

 width=

IZBIRA PARKA POSTOJNSKA JAMA NI NAKLJUČJE

 

Po celoviti prenovi Hotela Jama 4* v letu 2020 in obnovitvenih delih v Parku ni naključje, da so Turistično-gospodarska zbornica, Turistična zveza in Slovenska turistična organizacija (STO) za izvedbo največjega turističnega dogodka v tem prelomnem letu izbrali prav Hotel Jama.

 

Osebje hotela, predvsem pa natakarji, so namreč visoko usposobljeni, saj v Park Postojnska jama prihajajo tako preprosti gostje kot tudi visoki obiski, ki od nas zahtevajo postrežbo na protokolarni ravni. Kot je povedal z nagrado za življenjsko delo počaščen Danijel Babić, se je v Hotelu Jama kot natakar in sommelier zaposlil pred 40. leti, v tem času pa s kolegi stregel svetovnim voditeljem, nobelovcem, predsednikom, članom kraljeve družine, nazadnje cesarskemu paru Akishino.

 width=

»Profesionalno vodenje mora vedno odražati sloves in ugled ene največjih svetovnih znamenitosti – Postojnske jame,« pravi vodja vodniške službe Janez Margon, nagrajenec za kakovost in uspešno delo v turizmu. »Obisk spreminjamo v doživetje in v letu, ko so najštevilčnejši prav slovenski gostje s turističnimi boni, smo vodniki in naše storitve še posebej pod drobnogledom,« z nasmehom priznava.

 width=

POSTOJNSKA JAMA – BAROMETER SLOVENSKEGA TURIZMA

 

Postojnska jama je v zadnjih desetih letih postala barometer slovenskega turizma. Zato se turistični delavci ob začetku sezone vsakič znova obračajo k naši statistiki. V sredini septembra je Marjan Batagelj napovedal 220.000 obiskovalcev, s čimer je v kriznem letu vendarle položil velike upe za slovenski turizem. Trenutne razmere kažejo, da bomo to številko dosegli. Kratkoročno bodo k temu pripomogli tudi turistični boni, a z dobrim delom in odličnim marketingom smo vendarle morali prepričati tudi tujega gosta.

 width=

Da je želja po lepem in sloves vrhunske storitve v Postojnski jami še iz predkoronskega časa zasidran v spominu obiskovalcev, občudovalcev in turističnih agencij po vsem svetu dokazuje tudi veliko povpraševanje po vstopnicah za ogled Živih jaslic v Postojnski jami. Letos smo jih zaradi omejitve mest prvič ponudili v predprodaji. Odziv je presenetljiv. Na nas pa je, da se odgovorno obnašamo. Le tako bomo lahko doživeli pravi božični spektakel in uživali v brezskrbnih potovanjih. »Le tako bomo lahko Feniksi slovenskega turizma,« zaključuje prvi mož Postojnske jame Marjan Batagelj.