Vnesite za iskanje

Gašpar Gašpar Mišič postal direktor Okolja Piran

Piranski občinski svet je na včerajšnji seji s 14 glasovi za in 11 proti za novega direktorja javnega podjetja Okolje Piran imenoval Gašparja Gašparja Mišiča, ki bo štiriletni mandat nastopil z današnjim dnem. Gašpar Mišič je tako v svoji predstavitvi programa napovedal finančno sanacijo Okolja ter optimizacijo notranjih procesov.

Gašpar Gašpar Mišič, ki ga je v imenovanje predlagal nadzorni svet Okolja, bo na tem položaju nasledil Alena Radojkoviča. V svoji predstavitvi je Gašpar Mišič napovedal pričetek finančne sanacije Okolja Piran, ki ima skoraj sedem milijonov evrov skupnih obveznosti. Po njegovih besedah bo v podjetju najprej potrebna konsolidacija in ureditev finančnega stanja, nato bo sledila še optimizacija delovnih in drugih procesov znotraj javnega podjetja. Spomnil je tudi na svoje delo na čelu komunalnega podjetja Marjetica Koper, ki je bilo zelo uspešno, saj je bilo podjetje, ko ga je prevzel pod svoje okrilje v precej podobnem stanju, kot je danes Okolje Piran. Ob tem je poudaril, da bo sodeloval tako z občino kot z uporabniki storitev Okolja. Kot je še povedal, se je na mesto direktorja prijavil na pobudo Roberta Fakina, člana nadzornega sveta v Okolju Piran in občinskega svetnika z liste Naš kraj.

Tako so svetniki glasovali za Gašparja Gašparja Mišiča.

Poleg tega je ostro zavrnil vsa namigovanja, da bi vodenje podjetja izkoristil v osebne namene, kar bi, kot je dodal, kot medijsko izpostavljena osebnost sploh lahko poskusil: “Moj osebni interes v podjetju je izključno in samo ta, da bo Občina Piran bolj urejena in da bo to podjetje finančno stabilno. v Interesu vsekakor je uspešno sodelovanje z vsemi deležniki, predvsem pa zadovoljstvo občanov. ”

Kaj nam je še povedal pa v spodnjem avdio posnetku:

Občinski svetniki so danes med drugim sprejeli tudi zaključni račun občinskega proračuna za lansko leto, po katerem je Občina Piran realizirala za 27 milijonov evrov prihodkov, kar je nekoliko več od prvotno načrtovanega, ter 26 milijonov evrov odhodkov. Poleg tega imajo tudi dobre 4. milijone evrov dolga, in sicer na račun dolgoročnih finančnih obveznosti, ki so nastale zaredi posojil med leti 2009 in 2011 in 2014.Za poplačilo finančnih obveznosti so tako v letošnjem proračunu zagotovili 995.833 evrov sredstev.

Prav tako so svetniki sprejeli tudi predlog o podražitvi cen storitev pogrebne in pokopališke dejavnosti v občini, ki so posledica tako spremenjene zakonodaje kot dodatnih stroškov zaradi prevzema treh vaških pokopališč v upravljanje s strani Okolja Piran. Okolje Piran je namreč v upravljanje prejelo vaška pokopališča v Sv. Petru, Novi vasi in Padni. Proti je bilo le nekaj svetnikov, ki so se strinjali, da so cene glede na to koliko ljudje dejansko zaslužijo, vsekakor previsoke. Za klasični pokop bo tako po novem treba odšteti 228 evrov namesto dosedanjih dobrih 200 evrov, za žarni pokop pa 73 evrov namesto 55 evrov. Povišale se bodo tudi cene pogrebnih obredov, ki bodo v primeru klasičnega pokopa znašali 255 evrov namesto 243 evrov, medtem ko bodo ljudje za žarni pokop odšteli 202 evra namesto 193 evrov.

Sicer pa je podjetje Arriva predstavilo koncesijsko pogodbo za izvajanje gospodarske javne službe mestnega linijskega prevoza in izvajanje šolskih prevozov na področju piranske občine o čemer smo poročali že pred časom, članek pa najdete TUKAJ!

V okviru predstavitve pogodbe, so svetniki predstavnikom Arrive podali tudi nekaj predlogov za izboljšave med katerimi sta izstopala predlog za ukrepanje nad vozniki, ki na določenih odsekih vozijo prehitro in predlog, s katerim so se večinoma strinjali popolnoma vsi svetniki, da bi omogočili tudi prevoz hišnim ljubljenčkom, kar je trenutno prepovedano. Predstavniki Arrive so ob tem izpostavili, da že delajo na tem, da bi imeli boljši nadzor nad varnostjo potnikov in hitrostjo avtobusov ter dodali, da jih nikakor ne bi motilo, vkolikor bi prišli do konsenza, da imajo vstop na avtobus tudi hišni ljubljenčki.

Občinski svetnili so včeraj potrdili tudi odlok o občinskih taksah, kamor so vnesli kazni za uporabo javnih površin za katera uporabniki ne bodo imeli pravočasno izdanih dovoljenj, kar pomeni, da če zavezanci ne bodo plačali svojih obveznosti v roku, jih bo občinski redar na podlagi tega odloka lahko kaznoval. Globe znašajo od 250 evrov za posameznike pa vse do 1250 evrov za pravne osebe. Prav tako pa so v odlok o znižanju najemnin za najemnike poslovnih prostorov v središču Pirana uvedli popravek. Najemnine prostorov bodo tako med majem in septembrom znašale 50 odstotkov ocenjene vrednosti tržne najemnine, ostale mesece pa 25 odstotkov.

Deli novico:
Oznake: