Intesa Sanpaolo Bank posodobila digitalno bančništvo še z naložbenimi produkti

Deli novico s tvojimi prijatelji

Intesa Sanpaolo Bank širi nabor produktov in storitev na daljavo, svojim strankam pa tako omogoča še sklenitev naložbenega svetovanja ter nakup in prodajo vzajemnih skladov.

 

Intesa Sanpaolo Bank, ki se po zadnji raziskavi E-laborata uvršča v sam vrh spletnega in mobilnega bančništva, je nabor svojih produktov in storitev na daljavo razširila še na investicijske storitve.

 

Uporabniki nove spletne in mobilne banke lahko odslej samostojno aktivirajo storitev investicijskega svetovanja ter pregledujejo, kupujejo ali prodajajo vzajemne sklade, ki jih trži banka, kar iz udobja svojega doma. Gre za dobrodošlo novost za stranke, ki že varčujejo v vzajemnih skladih ali pa se o tej možnosti še odločajo.

 

Stranke, ki uporabljajo novo spletno ali mobilno banko, lahko odslej same dostopajo do vseh ključnih informacij, ki so povezane s posameznimi skladi, ki jih ponuja Intesa Sanpaolo Bank:

–           imajo celovit pregled nad skladi, ki jih lahko razvrščajo po vrsti, geografski in sektorski izpostavljenosti, donosnosti in stopnji tveganja ter obdobju varčevanja,

–           stranke se lahko odločajo za mesečna ali enkratna vplačila v sklade,

–           pregledujejo stanje in naročila ter izvajajo vplačila ali prodajo skladov, povsem brez obiska poslovalnice,

–           za nasvet se lahko vedno obrnejo na bančnega svetovalca prek Klepeta, ki je dostopen v aplikaciji.

 

 width=

V novi spletni in mobilni banki lahko uporabniki preprosto izvedejo postopek sklenitve pogodbe za investicijsko svetovanje in izpolnijo vprašalnik, s pomočjo katerega se določi njihov investicijski profil (t.i. Mifid vprašalnik). Na ta način si lahko zagotovijo, da je njihova izbrana naložba skladna z njihovim profilom tveganja. Storitev investicijskega svetovanja je za stranke Intese Sanpaolo Bank povsem brezplačna.

 

Druge novosti v aplikaciji: aktivacija nove kartice in storitev FLIK plačila na prodajnih mestih

Nova spletna in mobilna banka ponujata še dve pomembni nadgradnji na kartičnem področju. Uporabnikom aplikacije za aktivacijo nove kartice ni več treba obiskati poslovalnice ali bankomata, temveč si jo lahko aktivirajo kar prek spletne ali mobilne banke. Aplikacija po novem omogoča tudi varno shranjevanje PIN-kode za kartice, predvsem v izogib neprijetnim situacijam, ko se uporabniki ob nakupu ne morejo spomniti gesla.

Storitev FLIK plačila, ki je že dostopna v mobilni banki in s katero je mogoče izvajati takojšnja nakazila drugim osebam, pa uporabnikom po novem omogoča plačevanje tudi na prodajnih mestih, ki to storitev podpirajo.

 

Nova mobilna in spletna banka Intese Sanpaolo Bank v samem vrhu najbolje ocenjenih bančnih aplikacij

Po rezultatih neodvisne analize podjetja E-laborat, ki je tudi letos ocenjevalo uporabniško izkušnjo in vsebino slovenskih mobilnih in spletnih bank, sta se nova mobilna in spletna banka Intese Sanpaolo Bank uvrstili v sam vrh najbolje ocenjenih bančnih aplikacij. Nova mobilna banka Intesa Sanpaolo Bank Mobile je tako ubranila lansko odlično drugo mesto, medtem ko se je nova spletna banka prav tako povzpela, in sicer na drugo mesto z lanskega četrtega. Tako mobilna kot spletna banka sta tako po prejetih ocenah v samem vrhu po uporabniški izkušnji, naboru vsebin in številu funkcionalnosti. V nacionalno raziskavo E-laborata, ki je potekala od avgusta do septembra 2021, so bile vključene spletne in mobilne banke vseh slovenskih bank in hranilnic, pa tudi fintech ponudnika, prisotnega na slovenskem trgu.