SPIRIT Slovenija širi družino ambasadorjev slovenskega gospodarstva Green. Creative. Smart.

Deli novico s tvojimi prijatelji

SPIRIT Slovenija je na svoji spletni strani objavil javni poziv, s katerim vabi slovenska podjetja k sodelovanju v nacionalni kampanji za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini »I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.« 

 

Agencija želi s pozivom povečati nabor t. i. ambasadorjev, katerih poslovni modeli, rešitve, izdelki in storitve izkazujejo ključne komponente slovenskega gospodarstva: zeleno, ustvarjalno in pametno. Ambasadorji in njihove prebojne rešitve bodo aktivno vključeni v številne promocijske aktivnosti slovenskega investicijskega in poslovnega okolja.

 

»Kljub konkurenčnosti slovenskih izdelkov in visoki stopnji zaupanja v njihovo kakovost, bo treba tudi v prihodnje izvajati kontinuirano promocijo prebojnih gospodarskih rešitev in intenzivno graditi prepoznavnost in pozitivno podobo slovenskega zelenega, ustvarjalnega in pametnega gospodarstva, tako doma kot v tujini. Obetamo si, da bo skupna promocija pripomogla k širšemu dosegu in še večjemu zaupanju v slovensko gospodarstvo,« pravi dr. Tomaž Kostanjevec, v. d. direktorja SPIRIT Slovenija. S tem namenom je agencija že v letu 2020 pričela izvajati nacionalno kampanjo za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini, ki jo vodi pod sloganom “I FEEL SLOVENIA. GREEN. CREATIVE. SMART[1]”, in imenovala tudi 19 ambasadorjev kampanje.

 

»Ambasadorji slovenskega gospodarstva so postala izjemna slovenska podjetja in organizacije, ki vsak na svojem področju ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo, skupaj pa tvorijo odlično reprezentativno podobo slovenskega gospodarstva. Med njimi so tako mikro, mala in srednja kot velika podjetja; zagonska in rastoča podjetja ter tista, ki so v zreli fazi razvoja,« še dodaja dr. Kostanjevec. Med ponosnimi glasniki slovenskega gospodarstva so: Akrapovič d. o. o., Alpina d. o. o., AquafilSLO d. o. o., Ekoart hiše d. o. o., Elan d. o. o., Equa d. o. o., Hooray Studios d. o. o., Ljubljanske mlekarne d. o. o., Lotrič meroslovje d. o. o., Luka Koper d. d., Lumar IG d. o. o., Mywater d. o. o., Nordijski center Planica, Panorganix d. o. o., Paradajz d. o. o., Pipistrel d. o. o., Plastika Skaza d. o. o., SETCCE d. o. o. in SWARCO LEA d. o. o. Letos naj bi se jim na podlagi javnega poziva pridružilo še predvidoma 21 podjetij in organizacij.

 

Ambasadorji nacionalne kampanje I FEEL SLOVENIA. GREEN. CREATIVE. SMART. s svojimi trajnostnimi, inovativnimi in pametnimi rešitvami pripomorejo k večji prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razviti, ustvarjalno naravnani in zeleni države, h gradnji njene pozitivne podobe ter promociji stabilnega in naprednega poslovnega okolja ter promociji vpeljanih trajnostnih vidikov v poslovanju, zelenih, inovativnih in pametnih rešitev, ki so jih razvila slovenska podjetja.

 

Trajnostne rešitve oziroma trajnostno naravnani izdelki izražajo okoljsko, družbeno in širšo gospodarsko odgovornost, zmanjšujejo ali omejujejo negativne vplive na podnebne spremembe ter izkazujejo napredek socialnega in gospodarskega razvoja. Podjetja s temi rešitvami prispevajo k uresničevanju ciljev trajnostnega razvoja (https://sdgs.un.org/goals).

 

Namen projekta ambasadorstva nacionalne kampanje je z aktivno vzajemno promocijo SPIRIT Slovenija in ambasadorjev dodatno pripomoči k večji prepoznavnosti slovenskega gospodarstva na globalnem konkurenčnem trgu kot tudi posameznih podjetij, ki so ustvarila prebojne gospodarske rešitve. Prebojne rešitve ambasadorjev bo agencija vključila v mednarodno komunikacijsko kampanjo ter promocijske aktivnosti, s katerimi bo izvajal promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.

 

Gre za aktivno predstavitev prebojnih gospodarskih rešitev, ki podpirajo zgodbo zelene, ustvarjalne in pametne Slovenije ter trajnostno naravnanega poslovanja, kar je sporočilo slovenskega gospodarstva tujim investitorjem ter tujim kupcem slovenskega blaga in storitev. Prebojne rešitve izbranih slovenskih podjetij in organizacij bodo vključene v krovna image komunikacijska sporočila, od izbranih ambasadorjev pa pričakuje tudi aktivno podporno promocijo preko lastnih oglaševalskih in promocijskih aktivnosti, ki bo pripomogla k dvigu prepoznavnosti ključnih konkurenčnih prednosti slovenskega gospodarstva.

 

Podjetja in organizacije, ki ustrezajo pogojem in merilom v javnem pozivu, se lahko prijavijo najkasneje do petka, 12. 3. 2021, do 16. ure.