Vnesite za iskanje

Spletna ali mobilna banka?

Z obema lahko od doma naredite največ do zdaj.

 

Digitalizacija se v zadnjih letih pospešeno odvija na vseh področjih našega življenja, dodaten zagon pa ji je dodala še epidemija. To je še posebej opazno tudi v bančništvu, v katerem je uporaba spletne in mobilne banke v izjemnem porastu. Medtem ko nekateri še vedno prisegajo na spletno različico, pa je vse več uporabnikov, ki so naredili preskok na mobilno različico. Ta se je izkazala za toliko priročnejšo, saj jim omogoča, da imajo lahko banko vedno »v žepu«.

 

Katere so ključne prednosti spletne in mobilne banke?

Bančne storitve so strankam vedno na voljo, kjer koli in kadar koli. To še posebej velja za mobilno banko, saj je mobilni telefon postal naš nepogrešljivi spremljevalec. Tudi plačila prek spletne in mobilne banke so cenovno bistveno ugodnejša kot na bančnem okencu. Pomembna je tudi hitrost in enostavnost izvedbe storitev. Položnico lahko slikate z mobilnim telefonom in tako poravnate račun le v nekaj sekundah. Prav tako je danes mogoče od doma skleniti tudi kredit in druge zahtevnejše storitve.

Sklenitev kredita kar v mobilni banki? Danes je to mogoče. Intesa Sanpaolo Bank svojim strankam omogoča vse več storitev na daljavo.

Če so stranke na začetku spletno bančništvo uporabljale predvsem za pregled stanja in plačevanja položnic, je danes prek nove spletne in mobilne banke mogoče skleniti potrošniški kredit, aktivirati novo kartico ali na primer spreminjati obstoječe storitve (npr. podajo zahtevka za zvišanje limita).

Poleg klasičnih bančnih opravil lahko stranke v novi spletni in mobilni banki uporabijo tudi številne inovativne funkcionalnosti.

 

Vstop v spletno banko kar prek mobilnega telefona

 

V spletno banko se uporabniki prijavijo s funkcijo #withKEY, ki ustvari varno enkratno geslo in je na voljo v mobilni aplikaciji, ki jo preprosto naložijo na svoj pametni telefon. V mobilno banko pa uporabniki lahko vstopajo z vnosom kode PIN, s prstnim odtisom ali s funkcijo prepoznave obraza.

Nakazilo denarja, tudi ko je banka zaprta

S funkcionalnostjo #withPAY v mobilni banki uporabniki lahko prenašajo denar kar med svojimi stiki v mobilni aplikaciji, kot bi poslali SMS-sporočilo. Uporabijo pa lahko tudi FLIK-prenos, s katerim lahko denar pošiljajo uporabnikom različnih bank vse dni v letu (24/7/365) ali pa nujno poravnajo odprte obveznosti.

 

Virtualna kartica za varnejše spletno nakupovanje

V novi aplikaciji si lahko uporabniki ustvarijo virtualno različico svoje debetne ali kreditne kartice, ki ima drugačno številko kot fizična kartica, kar dodatno zmanjša možnost prevare pri plačevanju prek spleta.

 

Razveseljiva novost za aktivne varčevalce: vplačila v vzajemne sklade

V novi aplikaciji lahko zdaj v celoti od doma in povsem samostojno uporabniki opravljajo tudi nakupe in prodajo vzajemnih skladov, ki jih ima banka v ponudbi. Poleg tega lahko na daljavo aktivirajo tudi storitev brezplačnega  investicijskega svetovanja.

Foto: Tomaž Primožič

Nataša Plesničar, vodja zahodne regije za prebivalstvo in mala podjetja pri Intesi Sanpaolo Bank

»Nova spletna in mobilna banka se lahko pohvali z inovativnimi pristopi, ki zelo olajšajo poslovanje. Čeprav je bila šele nedavno lansirana, jo je neodvisna raziskava podjetja E-laborat že ocenila  kot eno najboljših mobilnih bank v Sloveniji po uporabniški izkušnji, naboru vsebin in po številnih funkcionalnostih.

Komitenti, ki bi želeli preiti iz stare na novo mobilno in spletno banko, lahko to preprosto storijo kar od doma. Pri tem si lahko pomagajo z videopriročniki, ki so dostopni na naši spletni strani, na katerih po korakih na nazoren način prikažejo celoten postopek oziroma za pomoč kadar koli pokličejo poslovalnico ali naš kontaktni center.«

Za več informacij lahko preverite na spletni strani Intese Sanpaolo Bank.

Digitalno bančništvo (intesasanpaolobank.si)

Oglasno sporočilo.

Deli novico:
Oznake: