Spremenjen prometni režim zaradi kolesarske dirke

Deli novico s tvojimi prijatelji

Kolesarka zveza Slovenije jutri, 21. marca 2021, organizira mednarodno kolesarsko dirko 7. Velika nagrada slovenske Istre 2021. Začetek dirke bo ob 13h.

Trasa tekmovanja

Štart tekmovanja je na Cankarjevem drevoredu, v smeri proti Ladjedelnici. Na krožišču sledi desni zavoj na Prešernovo cesto ter na naslednjem krožišču levi zavoj na Kajuhovo ulico. Trasa poteka naprej po Kajuhovi ulici, ki ji sledi vzpon Livade–Baredi–Gažon. Na križišču v Šmarjah bodo tekmovalci zavili desno na državno cesto. Po tej cesti poteka trasa do Dragonje, kjer sledi zavoj na cesto 628 do mejnega prehoda Sečovlje, tam se bodo kolesarji priključili na državno cesto 111. Po tej cesti poteka trasa do vrha vzpona na Belveder, kjer bo sledil levi zavoj in spust iz Jagodja proti Izoli. Na krožišču Prešernove, Južne in Morove bodo kolesarji zavili levo ter takoj zatem desno, nadaljevali pot po Morovi ulici, Dantejevi ulici in naprej po Drevoredu 1. maja ter po Cankarjevem drevoredu do cilja. Kolesarji bodo prevozili 3 take 13kroge. Na skici označeno z modro barvo.

Trem krogom sledi 4., transferni krog, ki je enak prvim trem, le v Izoli je spremenjen zaključek, saj se v tem krogu obrne smer prihoda skozi cilj. Vse poteka enako do krožišča Prešernove, Južne in Morove v Izoli. Tokrat kolesarji ne bodo zavili levo na Morovo ulico, ampak bodo nadaljevali pot po Prešernovi, do krožišča, kjer bodo zavili desno na Kajuhovo. Nato sledi pot po Kajuhovi do nadvoza čez AC, za tem levi zavoj na cesto Livade–Polje, in sicer do glavne ceste proti bolnišnici Izola. Na križišču z glavno cesto bodo kolesarji zavili levo – čez priključek Ruda–Polje, do krožišča pri Butan plinu, kjer bodo zapeljali desno na Cankarjev drevo red in s tem do cilja. Na skici označeno s črno.

Nato sledijo še trije kratki krogi: Cankarjev drevored–Drevored 1. maja–Dantejeva–Morova–Prešernova– Kajuhova–nadvoz čez AC, nato levi zavoj na cesto Livade–Polje, do glavne ceste proti bolnišnici Izola. Na križišču z glavno cesto sledi levi zavoj čez priključek Ruda–Polje, do krožišča pri Butan plinu, kjer bodo kolesarji zavili desno na Cankarjev drevored in pripeljali v cilj. Na skici označeno z rdečo barvo.

Predvideni zaključek dirke je ob 17h.